Fokus på nöjda kunder
Vår personal utbildas kontinuerligt både inom städteknik samt miljötänk då Clean Force AB sätter höga kvalitétskrav på att just ditt hem ska bli så rent som möjligt. Vi utför kvalitetssäkringar löpande samtidigt som vi för en öppen dialog med alla våra kunder.
Du som abonnemangskund, får alltid din betrodda lokalvårdare som utför arbetet, samt samma kontaktperson för att besvara dina frågor och hjälpa dig vid övriga önskemål eller ombokningar.
För oss är du som kund i fokus. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Är du inte helt nöjd med vår städning? Ingen fara! Kontakta oss inom 3 dagar så hjälper vi dig. Du ska vara nöjd till 100%. Kom ihåg att garantin gäller endast rättelse av städning. Ingen övrig ersättning utlovas.
Skicka en förfrågan via formuläret nedan så återkommer vi inom 24h.
4,8 av 5 i kundbetyg.
Baserat på 272 omdömen.
Vår affärsidé är att erbjuda företag, organisationer och offentliga verksamheter kompletta, kund- och miljöanpassade lokalvårdstjänster så att de kan koncentrera sig på sin kärnverksamhet. Tjänsterna ska kännetecknas av kundanpassade helhetslösningar med hög kvalité, personlig service och engagemang.